loading...
انـ اسکین مرجع قالب های رایگان | کدهای زیباسازی وبلاگ | آموزش های سئو و زبان های برنامه نویسی | ابزارهای وبمستر | سیستم های مدیریت محتوا
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 557 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (3)

http://up.nskin.ir/img/new_theme.jpg

سلام به تمام دوستان عزیز و گرانقدر
تقریبا بعد از یک سال قالب جدید سایت رونما گردید
این قالب گرافیک زیبا سیو بالا و لود سریع دارد
خوب بعد از اینکه قالب جدید سایت رونما گردید در بعضی بخش های سایت مشکلاتی بوجود امده که مثلا تصاویر به صورت درست نشان داده نمیشود یعنی اندازه تصاویر خیلی بزرگ است ما واقعا معذرت میخواهیم ولی در اینده کوشش میکنم تا تمام انها را تا حد المکان درست و تنظیم نماییم...
خوب دوستان عزیز اگر زحمتی نیست در باره قالب جدید سایت نظرات , پیشنهادات , انتقادات و مشکلات قالب را بیان کنید تا هر چی سریع به ان رسیدگی کنیم.

تشکر با احترام مدیریت سایت انـ اسکین
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هستی در تاریخ 1348/10/11 و 10:51 دقیقه ارسال شده است

سلام هستی هستم.می گم لوگو در وبم نمییاد؟شکلک

این نظر توسط golenarges در تاریخ 1348/10/11 و 21:54 دقیقه ارسال شده است

شما با این همه ادعا در زمینه طراحی قالب وبلاگ.خودتون عرضه طراحی نداشتید که رفتید قالب سایت گل نرگس رو که غلامرضا صداقتی طراحی کرده رو به نام خودتون ثبت کردید؟واقعا که متاسفم براتون
شما باید کپی رایت قالب به نام غلامرضا صداقتی رو برگردونید.در غیر این صورت از طریق قانون باهاتون پیگرد خواهد شد.

http://it.golenarges.com/1388/06/23/%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A8-%D8%A2%D8%A8%DB%8C-%D9%81%D8%A7%D9%85/#more-2208
پاسخ : سلام دوست عزیز
خیلی متاسف هستم بخاطر این کار ولی
این رامن از یه وبلاگ ریپ کردم اصلا من تو سایت شما نامده بودم تا ببینم دوست عزیز خیلی معذرت میخواهم...
خوب بازهم معذرت میخواهم دوست عزیز
موفق باشید...

این نظر توسط mahsa در تاریخ 1348/10/11 و 14:34 دقیقه ارسال شده است

merci ke vebam sar zadiiiiiiiiiشکلک
پاسخ : خواهش میکنم دوست عزیز
من همیشه به وب شما سر میزنم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
انـ اسکین یک سایتی خدماتی برای وبلاگ نویسان می باشد که سعی در ارائه ی خدمات مطلوب به وبلاگ نویسان را دارد, شما می توانید از قالب های انـ اسکین استفاده نمایید و با عضویت در انجمن وبلاگ نویسان از مباحث آن استفاده نموده و درمورد مشکلات خود بحث کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    ایا مطالب سالهای قبل حذف گردد؟
    آدرس جدید

    سلام به همه به زودی ادرس جدید ما

    www.night-skin.ir

    اما اینبار روی هاست و یک وب کاملا مستقل منتظر ما باشید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 813
  • کل نظرات : 787
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 3433
  • آی پی امروز : 238
  • آی پی دیروز : 236
  • بازدید امروز : 714
  • باردید دیروز : 715
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 3,785
  • بازدید ماه : 7,387
  • بازدید سال : 60,521
  • بازدید کلی : 3,833,209