loading...
انـ اسکین مرجع قالب های رایگان | کدهای زیباسازی وبلاگ | آموزش های سئو و زبان های برنامه نویسی | ابزارهای وبمستر | سیستم های مدیریت محتوا
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 573 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (1)
آپلود سنتر بزرگ انـ اسکین

سلام به تمام کاربران عزیز سایت انـ اسکین بعد از چند مدت ما تصمیم بر ان شدیم
تا برای کاربران خوب انـ اسکین اپلود سنتری راه اندازی کنیم تا بتوانند فایل و تصاویر
خود را در یک مکان معین و با اطمینان اپلود کنند.
کسانیکه در اپلود سنتر ثبت نام نکردند میتوانند 2 ام بی عکس و فایل اپلود کنند
و کسانیکه ثبت نام کردند میتواند به اندازه 5 ام بی عکس و فایل اپلود کنند.
پس کوشش کنید ثبت نام کنید و از امکانات عالی ان استفاده نمایید.

حتما قوانین و راهنما را مطالع و ثبت نام کنید موفق باشید

با احترام مدیریت بزرگ سایت انـ اسکین
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط در تاریخ 1348/10/11 و 10:51 دقیقه ارسال شده است

سلام ببخشید میشه یه اطفی کنید و فقط بگویید چه طوری این آپلود سنتر رو درست کردید
من خیلی دنبالش ام اگه به من بگی به کیس نمی گم من هم تو سایت شما عضو هستم هم تو خبرنامه و هر روزم دارم چک میکنم حالا شما هم یه کاری در حق ما بکن اگه شد به من ایمیل بزن شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
انـ اسکین یک سایتی خدماتی برای وبلاگ نویسان می باشد که سعی در ارائه ی خدمات مطلوب به وبلاگ نویسان را دارد, شما می توانید از قالب های انـ اسکین استفاده نمایید و با عضویت در انجمن وبلاگ نویسان از مباحث آن استفاده نموده و درمورد مشکلات خود بحث کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    ایا مطالب سالهای قبل حذف گردد؟
    آدرس جدید

    سلام به همه به زودی ادرس جدید ما

    www.night-skin.ir

    اما اینبار روی هاست و یک وب کاملا مستقل منتظر ما باشید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 813
  • کل نظرات : 787
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 3433
  • آی پی امروز : 353
  • آی پی دیروز : 371
  • بازدید امروز : 807
  • باردید دیروز : 3,181
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,285
  • بازدید ماه : 18,170
  • بازدید سال : 89,631
  • بازدید کلی : 3,862,319