loading...
انـ اسکین مرجع قالب های رایگان | کدهای زیباسازی وبلاگ | آموزش های سئو و زبان های برنامه نویسی | ابزارهای وبمستر | سیستم های مدیریت محتوا
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 1286 جمعه 04 آذر 1390 نظرات (6)

آموزش زیبا کردن تصاویر موجود در وبلاگ و یا وبسایت به کمک CSS


برای انجام این کار لازم است که کد زیر را در قالب وبلاگ و یا وبسیات خود (در وردپرس بهتر است که این کد را در فایل header.php کپی کنید) قرار دهید. این کد باعث می شود که گوشه کلیه تصاویر موجود در سایت گرد (منحنی) شود و هنگامی که موس را روی تصاویر قرار می دهید ، تصاویر کمی پررنگ تر شود و در کل جلوه خاصی به وب شما می بخشد :

تنها عیب این کد این است که این کد بر روی تمامی تصاویر موجود در سایت این عمل را انجام می دهد. البته روشی که این کد فقط بر بخش خاصی از قالب (مثلا تصاویر پست ها) تاثیرگذار باشد را نیز در زیر توضیح داده ام.

برای انجام این کار ابتدا کد زیر را در فایل css قالب خود (مثلا : style.css) قرار داده و سپس به جای ” yourclass ” کلاس مورد نظر خود را وارد نمایید :



در صورت داشتن هر گونه سوال یا مشکل از بخش نظرات همین مطلب ما را مطلع سازید.


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سید محمد مرعشی حسینی در تاریخ 1348/10/11 و 16:39 دقیقه ارسال شده است

من این کد رو قرار دادم ولی دور عکس ها گرد نشد و فقط یه کادر باریک سیاه دور عکس ها به وجود اومد و عکس ها هم مات میشن و وقتی موس رو میبرم روشون شفاف میشن ولی خبری از گرد شدن دور عکس ها نبود

این نظر توسط ! در تاریخ 1348/10/11 و 14:51 دقیقه ارسال شده است

روش دوم را من که نفهمیدم برای وبلاگ چی شد!

این نظر توسط hamid در تاریخ 1390/11/07 و 1:11 دقیقه ارسال شده است

فقط خواهشا یک پیام تو وبم بده تا بدونم کی جواب نمی دی
پاسخ : خوب مثلا من چی پیامی در وب تو بدم دوست عزیز خواهشا با ای دی یاهوی من تماس بگیرید دوست عزیز nightskintk تشکر منتظر شما هستم .......................

این نظر توسط hamid در تاریخ 1390/11/07 و 1:08 دقیقه ارسال شده است

داداش این کد اسکریپ قالب وبلاگ من هست
https://rozblog.com/temp/nuke/style.css
برام درست میکنی داداش
راستش می خوام تو مسابقات شرکت کنم می خوام وبلاگم خوب بشه
پاسخ : خوب دوست عزیز من که منظور شما را نفهمیدم بهتر است با ای دی یاهوی من تماس بگیری دوست عزیز nightskintk تشکر دوشت عزیز...

این نظر توسط hamid در تاریخ 1390/11/06 و 20:39 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز تشکر از اینکه سوال پرسیدید دوست عزیز

من پاسخ شما را توی این تصویر دادم البته متنی است بازهم اگه مشکلی بود درخدمت هستم دوست عزیز.....


http://up1.iranblog.com/images/71082525605379131545.jpg

این نظر توسط nima در تاریخ 1348/10/11 و 20:17 دقیقه ارسال شده است

سلام قسمت style.css دقیقا کجای قالب می شود؟
متشکرمشکلک
پاسخ : سلام دوست عزیز
برای معلومات بیشتر شما به لینک زیر مراجعه نمایید

http://www.nskin.ir/post/570


کد امنیتی رفرش
درباره ما
انـ اسکین یک سایتی خدماتی برای وبلاگ نویسان می باشد که سعی در ارائه ی خدمات مطلوب به وبلاگ نویسان را دارد, شما می توانید از قالب های انـ اسکین استفاده نمایید و با عضویت در انجمن وبلاگ نویسان از مباحث آن استفاده نموده و درمورد مشکلات خود بحث کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    ایا مطالب سالهای قبل حذف گردد؟
    آدرس جدید

    سلام به همه به زودی ادرس جدید ما

    www.night-skin.ir

    اما اینبار روی هاست و یک وب کاملا مستقل منتظر ما باشید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 813
  • کل نظرات : 787
  • افراد آنلاین : 42
  • تعداد اعضا : 3433
  • آی پی امروز : 388
  • آی پی دیروز : 371
  • بازدید امروز : 862
  • باردید دیروز : 3,181
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,340
  • بازدید ماه : 18,225
  • بازدید سال : 89,686
  • بازدید کلی : 3,862,374