loading...
انـ اسکین مرجع قالب های رایگان | کدهای زیباسازی وبلاگ | آموزش های سئو و زبان های برنامه نویسی | ابزارهای وبمستر | سیستم های مدیریت محتوا
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 625 چهارشنبه 13 مهر 1390 نظرات (0)
http://s2.picofile.com/file/7149453331/p182.jpg
 

تو ای زیباتر از خورشید زیبا , تو ای والاترین مهمان دنیا, بدان آغوش من باز است , شروع کن ، یک قدم باتو , تمام گامهای مانده اش با من.

***********
ثانیه ها روزها و ماه ها حقیرتر از آنندکه بهانه ای برای از یاد بردنت باشند.

***********

الهی فندق بشی سنجاب بشم گازت بگيرم ؛سمی باشی مسموم بشم برات بميرم...

***********
از خدا ميخوام كه طناب دوستيمون هر روز پاره شه تا با گره زدنش فاصلمون كمتر شه.

***********

تو هیچ وقت خیاط خوبی نخواهی شد! ببین بازهم دلم راتنگ کرده ای

***********

هر شب برو کنار پنجره تا ستاره ها حسودیشون بشه که ماهشون مال منه...


***********

كاش منم توي پاكت sms جا ميشدم تا در عرض يك دقيقه به تو برسم و ببوسمت

***********

سر کلاس پای تخته با یه تیپه شلخته با خط خوش نوشتم زندگی بی تو سخته

***********

شاديهايم هديه به تو ، كم بودنش را بر من خرده مگير ، اين تمام سهم من از دنياست
***********

تو که یک گوشه چشمت غم عالم ببرد حیف باشد که تو باشی و مرا غم ببرد.
***********

آسمان وقف نگاهت گل من / مانده ام چشم براهت گل من / هرکجا هستی و باشی گویم / که خدا پشت و پناهت گل من

***********

دم به دم ساعت به ساعت یادتم ، گر خوشم یا ناخوشم در هر دو حالت به یادتم.

***********

فکر کردی اس فرستادم کارم پیشت لنگه یا دستم زیره سنگه؟
نه گلم دلم واست تنگه!
***********

اي صميمانه ترين آيت مهر! باصميمانه ترين ياد به يادت هستم.
***********

اشتیاقی که به دیدار تو دارد دل من، دل من می داند و من دانم و دل داند و من.
***********
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
انـ اسکین یک سایتی خدماتی برای وبلاگ نویسان می باشد که سعی در ارائه ی خدمات مطلوب به وبلاگ نویسان را دارد, شما می توانید از قالب های انـ اسکین استفاده نمایید و با عضویت در انجمن وبلاگ نویسان از مباحث آن استفاده نموده و درمورد مشکلات خود بحث کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    ایا مطالب سالهای قبل حذف گردد؟
    آدرس جدید

    سلام به همه به زودی ادرس جدید ما

    www.night-skin.ir

    اما اینبار روی هاست و یک وب کاملا مستقل منتظر ما باشید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 813
  • کل نظرات : 787
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3433
  • آی پی امروز : 248
  • آی پی دیروز : 236
  • بازدید امروز : 795
  • باردید دیروز : 715
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 3,866
  • بازدید ماه : 7,468
  • بازدید سال : 60,602
  • بازدید کلی : 3,833,290