loading...
انـ اسکین مرجع قالب های رایگان | کدهای زیباسازی وبلاگ | آموزش های سئو و زبان های برنامه نویسی | ابزارهای وبمستر | سیستم های مدیریت محتوا
آخرین ارسال های انجمن
Michael-S بازدید : 486 پنجشنبه 22 تیر 1391 نظرات (1)
میدونم بیداری ، داری ستاره ها رو می شماری ولی یکیشون کمه ، چون داره بهت اس ام اس میده !!!
من هم خوابم نمی بره ، دارم گوسفندهارو می شمارم ولی یکیشون کمه ، چون داره اس ام اس می خونه !

******************
سر تو بزار رو شونه هام خوابت بگیره
جا خالی میدم بخوری زمین حالت بگیره

******************
ای کسانی ک دم از رفاقت میزنید. . . .
.
.
.
.
.
لااقل هر۳۹روز یکبار،احوالی از دوست خود بگیرید که اگر مرده بود به چهلمش برسید!
******************

میگن خوش تیپها عمرشون کوتاهه!
خوش به حالت!حالا حالاها زنده ای!!!

******************

اگه زندگی سختی دارید
اگه بیکارهستید
اگه نیاز به سرمایه دارید.
.
.
نگران نباشید…..ما براتون دعامیکنیم!

******************

اگه ۱۰ تا گًل گرفتی‌ دستت و رفتی‌ جلوی آینه ۱۱ تا گل قشنگ دیدی،
اصلا تعجب نکن، این نشون میده هم کوری، هم خنگی، هم دچار توهم شدی!

******************

من دیگه اون آدم قبلی نیستم ، اما به نظرم این مشکل نیست !
مسئله اینه که من اون آدم بعدی هم نیستم !

******************

یه روزی برای یه نفر اس‌ ام‌ اس میاد، می‌خونه می‌بینه سرکاریه، قیافش می‌شه عین الآن تو!

******************
دوست دارم. تو چی؟
خیلی میخوامت. تو چی؟
دوریت اذیتم میکنه. تو چی؟
بی تو میمیرم. تو چی؟
.
.
.
من الکی گفتم. تو چی؟

******************
به یه خر گفتن تا ۴۰ بشمار…
۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲……
عزیزم به خر گفتن،تو چرا میشماری؟!!!!

******************

تو حوضی که ماهی نباشه،قورباغه سالاره!….
چاکرتیم سالار!

******************

نمیدانم تا کدامین طلوع خواهم ماند و در کدامین غروب خواهم رفت،اما امیدوارم تا آخرین لحظه ای که در این دنیا هستم تورا سرکار بگذارم

******************

حیف که فقط تو یکی رو دارم،اگه از تو یه عالمه داشتم،تا حالا یه گاوداری زده بودم

******************

با گوشیت چیکار کردی؟
هرچی زنگ میزنم میگه گوسفند موردنظر در گله نمیباشد

******************
دوتا جمله خفن دارم نه حسین پناهی گردن میگیره نه دکتر شریعتی
موندم چیکارش بکنم !
******************

به تعدادی جانورشناسِ ماهر برای توجیه رفتار بعضی‌‌ ها نیازمندیم !
روانشناسی‌ دیگه نتیجه نمیده !
***********
رفتم دستشویی عمومی ، در رو بستم دیدم پشت در نوشتن :
زوربزن ! تو می تونی … !
***********
سلام
وقت شما بخیر
شمایی که قوز کردی جلوی صفحه مانیتور ! بله با شمام !
الهی من فدات بشم ، صاف بشین !
آآآآآآآآ باریکلا !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط در تاریخ 1348/10/11 و 19:49 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزيز خودم
وبلاگ خوبي داريد يعني حرف نداره عاليه!!!
خوشحال ميشم به سايت کوچک منم يه سري بزنيد !!!
اون نظر زيباتونم بديد ممنون ميشم!!!
هنوز يادم نرفته بگم ما به همه و همه کس تبادل بنر ، لوگو و هم لينک رو انجام ميديهيم اگه موافق بوديد ميتونيد با ما هم تبادل بنر و هم لوگو و هم لينک داشته باشيد !!!
منتظرتونم
فقط خواهشا دير نکنيد هاااا
راستي راستي خواهشا اومديد به سايتم بر روي تبليغات بالاي سايتمم يک کليک بکنيد ... ممنون!!!
شديدا منتظرتونم
دوستان بنر ، لوگو،هدر خواستيد استادش اينجاست درخدمت شما هستيم!
فقط زود بياييد!!!

پاسخ : سلام عزیز دل واقعا خوشحال شدم که شما از مطالب ما راضی هستید مطالب ما را میبنید و برای ما که نظر دادید واقعا من هم خوشحال شدم دوست عزیز اگر میشه ادرس وبسایت خود را بنویسید تا من از وب سایت زیبای شما دیدن نماییم و تا بتوانم از مطالب شما دیدن نموده و در انها نظر بدهم دوست عزیز...


کد امنیتی رفرش
درباره ما
انـ اسکین یک سایتی خدماتی برای وبلاگ نویسان می باشد که سعی در ارائه ی خدمات مطلوب به وبلاگ نویسان را دارد, شما می توانید از قالب های انـ اسکین استفاده نمایید و با عضویت در انجمن وبلاگ نویسان از مباحث آن استفاده نموده و درمورد مشکلات خود بحث کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    ایا مطالب سالهای قبل حذف گردد؟
    آدرس جدید

    سلام به همه به زودی ادرس جدید ما

    www.night-skin.ir

    اما اینبار روی هاست و یک وب کاملا مستقل منتظر ما باشید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 813
  • کل نظرات : 787
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 3433
  • آی پی امروز : 250
  • آی پی دیروز : 236
  • بازدید امروز : 836
  • باردید دیروز : 715
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 3,907
  • بازدید ماه : 7,509
  • بازدید سال : 60,643
  • بازدید کلی : 3,833,331