loading...
انـ اسکین مرجع قالب های رایگان | کدهای زیباسازی وبلاگ | آموزش های سئو و زبان های برنامه نویسی | ابزارهای وبمستر | سیستم های مدیریت محتوا
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 846 جمعه 16 تیر 1391 نظرات (0)
دل شکسته ام؟

کارَت که با من تمام شد ، پرت کن بیرون مرا . . .
راحت ترم …
تا بگویی دوستت دارم . . به دروغ . . .!



وﻗﺗﮯ ﺒﮧ جوטּ ﻤטּ قسمـــ

ﻤﮯخورد

ﻓڪ ﻤﮯکردمـــ واسش مهممــــ

ﺍﮔﮧ ﻤﮯدونستمـــ قسماشمــ دروﻏﮧ

ﻤﮯزدمـــ تو دهنش ﻤﮯ گفتمـــ: ﻟﻌﻧﺘﮯ از جوטּ خودت ماﻳﮧ بذار...


گفت: حالت را نمی پرسم
می دانم خوبی, عکس هایت همه با لبخندند!!
و نمی دانست عکاس که می گوید سیب…
من یاد حماقت حوا می افتم
و پوزخند می زنم…



آهـ ـای مـ ـ ـرگ کجایـ ـی ؟؟
بیا که زنـ ـ ـدگی مارا کشتـ ـ ـ !!


آدمــی کـه مــی خـواهـد بــرود ،

مــی رود !

داد نمـی زنـد کــه مـن دارم مـــی روم ... !

آدمـــی کـه رفـتنــش را داد مــی زنـد ،

نمــی خــواهــد بـــــرود ،

داد مــی زنــد بـلــکه نــــگــــــذارنــــد بــــرود ...


خدایا !

عجب از آدمی که نشانه هایت را می بیند و انکارت می کند

و عجب از تو که انکارش را می بینی و ...
...
مهربانی می کنی !



گفته بودی تمام چیزهای تلخ را دوست داری...
قهوه، چای، شکلات، ویسکی ...
یادت هست؟
حال چه شده تلخی نوشته هایم دلت را میزند؟؟



" نگاه كن!
فقط یه « سایه »
پا به پای من میاد
سایه طعنه میزنه:
« تنها رفیقِ تو منم »...!! "



غصــــــــه نخور !


کـنار آمده ام با نبــــــودنت


خیلی که دلم بگیرد گــــــریه می کنم ...


قرعه کشی که تمام شد ،

تو به اسم کس دیگری در آمدی !

تقدیر جای خود !
...............
اما لااقل اسم مرا هم در کیسه ات می انداختی


خدایا مرا که آفریدی گارانتی هم داشتم ؟ دلــ ـم از کار افتاده !


دغدغه خود را در آغوش بگیر

و بخواب

هیچ کس آشفتگیات را شانه نخواهد زد

این جمع پر از تنهایی است . . .


دَر جَــــواب ابلَهـــــان ،

آنقَـــــدر خــــامــوش مــــانـــدیــم

کـــه گـفـتَـنـــد : حَـــرفـــ حســـــاب جَــــوابــــ نَــــدارد . . .


گــریان شده دلـــــم….
همچـــون دختـــرکـــی لجبـاز…
پا به زمین می کـــوبد…
تــــو را میـــخواهد….
فقط “تــــــــــــــــــو” را…



عــطر ِ تَنت روی ِ پــیراهنـم مــانده ..
امــروز بـویــیدَمَش عمــیق ِ عمــیق ِ!
و با هـر نـفس بـغــضم را سـنگین تر کردم!
و به یــاد آوردم که دیـگر ، تـنـت سـهم ِ دیگری ست ..

و غمــت سـهم ِ مــن!



امـــروز از کسے شنـــیدم که با / او / بودے

راســت و دروغــش پاے خودش

اما خودمانیم...

از / خیانت / خَسته نَشدے ..؟!!!



رعد و برق،

هارت و پورت است!

چیزی در دل ابر نیست؛

جز اشک؛

جز باران ...


من دلــم میـ گـــیرد.....

وقتی میــ نویسم

تـــنـ ـهـا بـــرایـ ِ تـــ ـو

و

هــمـــ ـه میــ خــوانــنـد

الا تـــــــ ــو......!


نقاش باشی !

چقدر می گیری بیایی صفحه های سیاه دلم را رنگ کنی؟

من

روی صورتم یک خنده می خواهم

نرخ خنده که گران نیست اشکم را دربیاورد!؟؟؟؟


در دشمنـــــی دورنـــــگی نیســت.
کاش دوستـــــان هم در موقــع خود چون دشمنـــــان بی ریــــا بودند.


من خوبـــــــم..!عاشق نیستم..

فقط گاهـــی حرف تو که میشود دلم تنگــــ میشود..

این که عــــشق نیست...هســــــــت...؟؟


گیــــــــرم که بے خیـــــــال خیـــــــالتـــــــــــ شوم

بـــــــــا عطـــــــر دستــــــــــانے که در گیسوانـــــــــم جـــــــا گذاشتــــــــه اے

چـــــــــه کنم ...؟!
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
انـ اسکین یک سایتی خدماتی برای وبلاگ نویسان می باشد که سعی در ارائه ی خدمات مطلوب به وبلاگ نویسان را دارد, شما می توانید از قالب های انـ اسکین استفاده نمایید و با عضویت در انجمن وبلاگ نویسان از مباحث آن استفاده نموده و درمورد مشکلات خود بحث کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    ایا مطالب سالهای قبل حذف گردد؟
    آدرس جدید

    سلام به همه به زودی ادرس جدید ما

    www.night-skin.ir

    اما اینبار روی هاست و یک وب کاملا مستقل منتظر ما باشید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 813
  • کل نظرات : 787
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 3433
  • آی پی امروز : 297
  • آی پی دیروز : 236
  • بازدید امروز : 1,364
  • باردید دیروز : 715
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 4,435
  • بازدید ماه : 8,037
  • بازدید سال : 61,171
  • بازدید کلی : 3,833,859