loading...
انـ اسکین مرجع قالب های رایگان | کدهای زیباسازی وبلاگ | آموزش های سئو و زبان های برنامه نویسی | ابزارهای وبمستر | سیستم های مدیریت محتوا
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 352 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)
بهینه سازی, قالب, کیورد, تصویر, meta, keywords, key, words


Meta Keywords که اول بوجود آمد ،کار را برای موتورهای جستجو راحت کرد و مورد استقبال بسیاری از وبمسترها قرار گرفت، اما پس از چندی اوضاع به این صورت پیش نرفت و عده ای با گذاشتن کیورد‌های نامربوط و زیاد توانستند تا بازدید زیادی از سوی موتورهای جستجو دریافت کنند!

Admin بازدید : 706 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)
هک جستجو در موضوعی خاص وردپرس

شاید در بعضی قالب ها در کنار جستجوی سایت موضوعات سایت قرار داده شده که می توانید برچسب مورد نظر خود رو در موضوعی خاص جستجو کنید را دیده باشید . شاید شما هم بخواهید آن را برای قالب خود داشته باشید .

Admin بازدید : 491 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)
روش حذف منو پیشخوان در وردپرس


میخواهم به شما چند خط کد را نشان دهم که بدون استفاده از افزونه این کار را برای شما انجام دهد. خاطر نشان می‌کنم در صورتی که یک نام کاربری برای مشتری خود درست کنید که سطح دسترسی آن پایین باشد می‌توانید بسیاری از منوها را از دسترس کاربر دور نگاه دارید و تنها فرق این کد با ایجاد یوزر محدود شده در این است که کد ذکر شده قابلیت انتخاب منوهای حذف شده را دارد در صورتی که یوزر محدود شده تنها منوهایی خاص را حذف می‌کند.

کد زیر کنترل پنل را به یک سایت داینامیک تبدیل می‌کند زیرا تمام منوها بجز صفحات از منو حذف خواهند شد. کد زیر را در functions.php پوسته قرار دهید و نتیجه را در کنترل پنل وردپرس مشاهده کنید.


Admin بازدید : 522 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)
در وردپرس کار های زیادی را می توان برای دسته ها انجام داد. برای مثال نمایش ندادن مطالب دسته ای خاص در صفحه اصلی سایت و یا نمایش دادن مطالب دسته ای خاص در صفحه اصلی. اما برای انجام همه این کار ها باید شماره ID دسته مورد نظر را داشته باشیم. برای پیدا کردن این عدد راه های مختلفی وجود داشته و حتی افزونه هایی نیز برای این کار وجود دارند. ولی در این پست  خواهیم گفت که ساده ترین راه برای پیدا کردن آی دی دسته ها چیست.

نحوه پیدا کردن شماره ID دسته های وردپرس
Admin بازدید : 744 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)
در این آموزش قصد ندارم تا دکمه لایک فیس بوک را به سایت وردپرسی خود اضافه کنم پس با ما همراه باشید تا اموراتتان بگزرد.
فیس بوک یکی از پربازدیدترین و محبوترین سایت های دنیا میباشد خوب اینو که همه میدونن این سایت توسط مارک زوکربگ درست شده است و طبق آمار الکسا دومین سایت پربازدید دنیا بعد از گوگل میباشد.

قرار دادن دکمه لایک فیس بوک در وردپرس

خوب اینم می دونستند…
Admin بازدید : 389 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)
امنیت وب‌سایت نگرانی بزرگ هر مدیر وب‌سایت و وبلاگ‌نویس است. وبلاگ‌هایی که روی هاست شخصی هستند از وبلاگ‌های میزبانی شده در سرویس‌هایی مانند بلاگر آسیپ‌پذیرترند. برای راه اندازی و مدیریت سایت و وبلاگ روی هاست های شخصی، معمولا از برنامه های مدیریت محتوا یا CMS استفاده می شود.

چند نکته امنیتی سایت های وردپرسی

سیستم های مدیریت محتوا، نرم افزارهای تحت وبی هستند که همزمان کار ادیتور متن، دیتابیس و مدیریت مطالب و محتوای یک سایت را بر عهده دارند. وردپرس یکی از پر کاربردترین سیستم‌های مدیریت محتوا است. بنابراین این سیستم مدیریت محتوا مبدل به هدف اصلی حملات به وب‌سایت‌ها شده است. اگر وب‌سایت شما ترافیک بالایی دارد، هکرها چنین سایت‌هایی را در نظر می‌گیرند تا اطلاعات شخصی حساس را سرقت کنند.
بنابراین به عنوان مدیر یا سردبیر یک وبلاگ وردپرسی، بسیار ضروری است تا نکات امنیتی لازم را دانسته و با استفاده از آن، دست هکرها را از اطلاعات تان کوتاه کنید. اینجا نکاتی وجود دارد که شما می‌توانید با استفاده از آنها از وبلاگ‌تان در برابر هکرها حفاظت کنید. این نکات امنیت ۱۰۰% را برای تان به ارمغان نمی آورند. اما می‌توانند کمک بسیاری در دور نگه داشتن یک هکر ایفا نموده و کار آنها را برای نفوذ به حریم خصوصی‌تان سخت‌تر کنند.

ادامه مطلب ررا کلیک کنید...

Admin بازدید : 552 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (1)
دلایل کاهش بازدید سایت و ورودی گوگل

 چند ماهی است بازدید بسیاری از سایت ها و ورودی گوگل در ایران کاهش پیدا کرده هست یا ایندکس سایت ها در گوگل هر روز در نوسان هست و یا مطالب دیرتر از همیشه در گوگل ایندکس می شود ( گاهی سایتی که در چند ثانیه مطالبش در صفحه اول و دوم گوگل قرار می گرفت چند روز زمان می برد تا مطالبش در گوگل ایندکس شود) و خیلی از مشکلات که دست به دست هم داده تا سایت شما و من در گوگل مورد بی مهری قرار بگیرد
بهتره بریم و مشکلاتی که باعث بروز این مشکل شده  رو بررسی کنیم. مطمئنا شما هم یک و یا چند مشکل از مشکلات مطرح شده را در سایت خود دارید و از ان بی اطلاع هستید، خب پس اول مشکل رو شناسایی می کنیم و در آخر بهترین راه حل رو ارایه کنیم

ادمه مطلب را کلیک کنید..

Admin بازدید : 420 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)
آموزش افزودن قابلیت پیشتیبانی از ابزارک به پوسته

وردپرس از محدود سیستم های مدیریت محتوایی هست که قابلیت افزودن ابزارک را دارد . درسته که ابزارک باعث بالا رفتن حجم سایت میشه و سرعت لود سایت کاهش می یابد.ولی برای بسیاری از کاربران که به کد نویسی آشنایی ندارند کار را آسان نموده است.

خب بریم سراغ آموزش در ادامه مطلب...

Admin بازدید : 542 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)
افزودن تبلیغات بین مطالب در وردپرس

خیلی از سایت ها هستند که بین پست هاشون تبلیغات گذاشتند و حتما براتون جالب بوده اینا چیکار میکنند که بعد از چند تا پست یک تبلیغ میاد.کار سختی نیست فقط کافیه تا پایان این آموزش با پاوینا باشید.

با این هکی که اموزش میدم میتونید مثلا تنظیم کنید که بعد از پست ۴ تبلیغ رو نمایش بده و به راحتی بتونید تبلیغات سایت رو مدیریت کنید.

بریم سراغ آموزش در ادامه مطلب...

تعداد صفحات : 14

درباره ما
انـ اسکین یک سایتی خدماتی برای وبلاگ نویسان می باشد که سعی در ارائه ی خدمات مطلوب به وبلاگ نویسان را دارد, شما می توانید از قالب های انـ اسکین استفاده نمایید و با عضویت در انجمن وبلاگ نویسان از مباحث آن استفاده نموده و درمورد مشکلات خود بحث کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    ایا مطالب سالهای قبل حذف گردد؟
    آدرس جدید

    سلام به همه به زودی ادرس جدید ما

    www.night-skin.ir

    اما اینبار روی هاست و یک وب کاملا مستقل منتظر ما باشید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 813
  • کل نظرات : 787
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 3433
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 128
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 187
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,674
  • بازدید ماه : 1,140
  • بازدید سال : 54,274
  • بازدید کلی : 3,826,962