loading...
انـ اسکین مرجع قالب های رایگان | کدهای زیباسازی وبلاگ | آموزش های سئو و زبان های برنامه نویسی | ابزارهای وبمستر | سیستم های مدیریت محتوا
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 731 سه شنبه 25 بهمن 1390 نظرات (0)
اس ام اس عاشقانه | afgskin.com | nskin.ir | nightskin.tk

 
 
 
تو گوشم آروم بگو دوسم داری ، بگو که قلبت تند تند میزنه ، چشمات میگه دوسم داری اینو فریاد میزنه. . .

------------

بندبنددل بنده به بندبنددلت بنده دلبند بنده دلم برات تنگه!

------------

میان مشغله ها گم شده ام...
ولی دلم برای هوایت
همیشه بیکار است...

------------

وقتی تو رو دیدم کارگردان قلبم گفت :
نور....صدا....حرکت .... و من برای بدست اوردنت چه نقشهاکه بازی نکردم!!
عاشقتم!!

------------

گرچه از فاصله ماه ز من دورتري ، ولي انگار همينجا و همين دور و بري ، ماه مي تابد و انگار تويي ميخندي ، باد مي آيد و انگار تويي ميگذري

------------

اسمان هركس به اندازه معرفت اوست بي شك اسمان تو انتها ندارد...

------------

تا تويي درخاطرم با ديگران بيگانه ام با خيالت هم نشين با دوريت ديوانه ام

------------

بيانديش!!
چه چيز بهترين است؟؟!!
هميشه آنرا برايت آرزو ميكنم........

------------

love is the war easy to start dificult to end
عشق جنگیه که شروعش آسانه و پایانش سخت

------------

گفتم تو شیرین منی گفتا تو فرهادی مگر
گفتم خرابت میشوم گفتا تو آبادی مگر
گفتم ندادی دل به من گفتا تو جان دادی به من مگر
گفتم ز کویت می روم گفتا تو آزادی مگر
گفتم فراموشم نکن گفتا تو در یادی مگر
گفتم که بر بادم نده گفتا نه بر بادی مگر

------------

اگر سهم من از این همه ستاره فقط سوسوی غریبی است، غمی نیست. همین انتظار رسیدن شب برایم کافیست

------------

سوختن با تو به پروانه شدن می ارزد * عشق این بار به دیوانه شدن می ارزد * گرچه خاکسترم و همسفر باد ولی * جستجوی تو به بی خانه شدن می ارزد ...

------------

اكر كارگردان بودم صداي نفس هايت موسيقي متن تمام فيلم هايم بود ...

------------

کاشکی بودی نفسم با تو که قلبم میزد همیشه / به تو میرسم توی قصه.

که دور نباشی از دلم ، برای توست هرچی میگم هرچی که آرزوته گلم.

------------

ميشه پروانه بود و روي گلها نشست اما بهتره مثل تو مهربون بود و تو دلها نشست!

----------
ميشه پروانه بود و روي گلها نشست اما بهتره مثل تو مهربون بود و تو دلها نشست!

------------

سبدى هست درانديشه من / كه پرازگل بدهم هديه به تو / غافل ازآنكه توخود ناب ترى / يك جهان گل  بخورد غبطه به تو.

------------

گاهگاهی بيادت غزلی ميخوانم;
تانگوئی كه دلم غافل ازآن عهد وفاست;
خوبرويان همه گربا دل من خوب شوند،
خوب من ، با همه خوبان حساب تو جداست

------------

آنجاکه توهستی دگر رهگذری نیست ، غیراز غم دوریت مرا همسفری نیست ، خواهم که به سویت پر پرواز درآرم ، افسوس که از بخت بدم بال و پری نیست...

------------

دیگه نمیخوام از جمله های کلیشه ای و تکراری استفاده کنم...
دیگه نمیخوام مثل همه از جمله هایی که وجود داره استفاده کنم...
من میخوام یه جمله جدید از خودم بگم ، میخوام بهت مستقیم بگم دوستت دارم عزیزترینم...
------------

مثل پرستوى سراسيمه عشق ، پشت ديوار دلم از همه محبوب ترى!

------------

٩کرتم، ٨شيشه تم ، ٧تیرتم ، ٥چرتم ، ٤اکرتم ، ٣پایتم ، ٢وست دارم ، ١کلام عاشقتم
 

------------

خوبان فرشته های بی بالند، تقدیم به فرشته ی بی بالم، که به داشتنش می بالم

------------

صندوق آرزویم را میگشایم تا نگویند ازهیچ پراست ، یاد تو افتخاریست در دارایی دلم

------------
در پشت حياط عشق! يك جمله زيبا بود غفلت از محبت ها غصه آرد تنهايى !

------------

عشق یعنی پاک بودن در فساد / آب ماندن در دمای انجماد

------------

کلّ ِ دنیا را هم که داشته باشی...
باز هم دلت میخواهد ، بعضی وقتها...
فقط بعضی وقتها...
اصلا" برای ِ یک لحظه هم که شده، همه ی دنیای ِ یک "نفــر" باشی!!!

------------

مرا صد بار از خود برانی دوستت دارم / به زندان خیانت هم کشانی دوستت دارم
چه سود از مهر ورزیدن چه حاصل از وفا کردن / مرا لایق بدانی یا ندانی دوستت دارم

------------

گستاخي خيالم را ببخش كه حتي لحظه اي يادت را رها نميكند......
------------

جمله ای از ایتالیایی ها درموردعشق:عشق پرنده ای است که فقط اسیر قلب های طلایی است

------------

-------------
سوال : عشق چیه؟
جواب : عشق یعنی وقتی که یه نفر قلب تورو میشکنه و حیرت انگیزه که تو هنوز با قطعه قطعه ی قلب شکستت دوستش داری

------------

کسی که خیلی دوست داره همیشه نگرانته
بخاطر همین بیشتر از اینکه بگه دوست دارم میگه مواظب خودت باش
راستی مواظب خودت باش

------------

2 تا آدم برفی دو طرف رودخونه عاشق هم میشن از عشق هم آب میشن تا شاید وسط رودخونه بهم برسند
تقدیم به اونهایی که دوستشون داریم ولی ازشون دوریم

------------

یه سلام عاشقونه * با یه بغض بی بهونه * مینویسم تا بدونی * یاد تو تو دل میمونه

------------

سلامی به گرمی آش رشته که روش با پیاز داغ نوشته دوستت دارم فرشته

------------

همه نازن تو ناناز * همه سیرن تو پیاز * همه شورن تو شکر * همه قلون تو جیگر

------------

یک شاخه گل رز میتونه باغ من باشه ولی یک دوست مثل تو میتونه دنیای من باشه

------------

سلامتیه حرفایی که نه میشه اس ام اس کرد نه تو چت تایپ کرد نه میشه پای تلفن گفت حرفایی که فقط مال وقتیه که تو رو در آغوش دارم . . .

------------

برمستی من حد سزاوار زدند با شک و یقین تهمت بسیار زدند حلاج شدم ولی به کفرم سوگند دلتنگ تو بودم که مرا دار زدند . . .

------------

چشماتو واسه زندگی میخوام دلتو واسه عاشقی.
صداتو واسه شادابی دستاتو واسه نوازش.
پاهاتو واسه همراهی عطرتو واسه مستی.
و خودتو واسه خود خود خود خودم
------------

جیگرتو گاز گاز ! لپتو ماچ ماچ ! لبتو میک میک ! چشماتو آخ آخ ! دیوونتم وای وای !

------------

میدونی محبت یعنی چی ؟
م = من
ح= حالا
ب= به یاد
ت = توام

------------

کسی که تو رو داره غم نداره ، غم بشینه رو دل کسی که تو رو دوست نداره

------------

عشق آن نیست که یک دل به صد یار دهی عشق آن است که صد دل به یک یاردهی
عشق آن نیست که زیر باران خیس شوی عشق آن است که برای دیگری چتری شوی

------------

چشم مخصوص تماشاست اگر بگذارند تماشای تو زیباست اگر بگذارند به من عاشق مسکین به حقارت منگر دل ما وسعت دریاست اگر بگذارند . .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
انـ اسکین یک سایتی خدماتی برای وبلاگ نویسان می باشد که سعی در ارائه ی خدمات مطلوب به وبلاگ نویسان را دارد, شما می توانید از قالب های انـ اسکین استفاده نمایید و با عضویت در انجمن وبلاگ نویسان از مباحث آن استفاده نموده و درمورد مشکلات خود بحث کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    ایا مطالب سالهای قبل حذف گردد؟
    آدرس جدید

    سلام به همه به زودی ادرس جدید ما

    www.night-skin.ir

    اما اینبار روی هاست و یک وب کاملا مستقل منتظر ما باشید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 813
  • کل نظرات : 787
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 3433
  • آی پی امروز : 501
  • آی پی دیروز : 371
  • بازدید امروز : 1,296
  • باردید دیروز : 3,181
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,774
  • بازدید ماه : 18,659
  • بازدید سال : 90,120
  • بازدید کلی : 3,862,808