loading...
انـ اسکین مرجع قالب های رایگان | کدهای زیباسازی وبلاگ | آموزش های سئو و زبان های برنامه نویسی | ابزارهای وبمستر | سیستم های مدیریت محتوا
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 1348 یکشنبه 09 بهمن 1390 نظرات (2)

تقصیرمن نیست شیب تخت به سمت توست...لیز میخورم به فکرت...
.
.
.
گاهی فرار می کنم ؛

از فکر کردنِ به تو

مثل رد کردن آن آهنگی

که خیلی دوستش دارم.....
.
.
.
اشکهایم که سرازیر میشوند……

دیری نمی پایدکه قندیل می بندد…

عجیب سرد است هوای نبودنت
.
.
.
حالم خوب است...

گذشته ام درد می کند!!
.
.
.
چه اشتباه بزرگیست،

تلخ کردن زندگی خود

برای کسی که در دوری ما

شیرین ترین لحظات زندگیش را

سپری می کند!
.
.
.
وقتی دلتنگ تو می شوم

وقتی عطرتنت را می خواهم

من به باد هم التماس می کنم

خداکه جای خود دارد...
.
.
.
نفسم را طوری تنظیم می کنم

که وقت بازدمت،

دم من باشد..
.
.
.
مراحبس کن در آغوشت

من برای حصاربازوان تو

مجرم ترین زندانی ام!
.
.
.
همه ی پل های پشت سرم را

خراب کردم...

ازعمد!

راه اشتباه را نباید برگشت..!!
.
.
.
منو تو می شود ما؟؟؟

نه

جدایی فاتحه ی دستور زبان را خواند

حالا تو و او شده اید شما

و من ماندم بدون ما!!
.
.
.
مثل آن است که...

شاهرگ احساسم را زده باشی...

بند نمی آید دوست داشتنت...!!!
.
.
.
عادت به درد

چقدر خوب است

وقتی

درمان دست نیافتنی باشد...
.
.
.
کاش یک نفر بود

می گفت

همه آن من از آن تو باشد

وقتی دلت میگیرد...
.
.
.
معشوقی که به من عشق بورزد،

هنوز بوجود نیامده است

و روزی که او را بیابم

دیگر به چیزی ایمان نخواهم داشت!!
.
.
.
عجب دردی دارد

وقتی که

ضجه چشمانت را

اشک شوق معرفی می کنی..

آنوقت است که

تجربه می کنی

پیر شدنت را در آنی ...
.
.
.
می سوزد دلم گاهی

به بهانه بودنت

و گاهی

به بهانه نبودنت

بودنت غرورم را می شکند

و

نبودنت دلم را...
.
.
.
عکســـــت را نگــــاه میکنــــم

آخ کــــه ایــــن عکـــس

پیـــر نمیشـــود

امــــــا ،

پیـــــــرم میکنــــد
.
.
.
آهسته گفت : "خدا نگهدارت"

در را بست و رفت

آدمها چه راحت ، مسئولیت خودشان را

به گردن "خدا" می اندازند...!!!
.
.
.
قبل تر ها،وقتی هنوز تو نیامده بودی،

عاشقانه های هرکس را که می خواندم به سادگی اش می خندیدم

حالا خودم گریه میکنم و برایت عاشقانه می نویسم...
.
.
.
به همه خواهم گفت

که تو

بزرگترین وزیباترین

فریب زندگی من بودی...!

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط CpscMXkZI در تاریخ 1391/02/01 و 0:41 دقیقه ارسال شده است

Action requires kwnolegde, and now I can act!

این نظر توسط AhoUoATEFBVGbWI در تاریخ 1390/12/19 و 7:34 دقیقه ارسال شده است

Woah nelly, how about them apepls!


کد امنیتی رفرش
درباره ما
انـ اسکین یک سایتی خدماتی برای وبلاگ نویسان می باشد که سعی در ارائه ی خدمات مطلوب به وبلاگ نویسان را دارد, شما می توانید از قالب های انـ اسکین استفاده نمایید و با عضویت در انجمن وبلاگ نویسان از مباحث آن استفاده نموده و درمورد مشکلات خود بحث کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    ایا مطالب سالهای قبل حذف گردد؟
    آدرس جدید

    سلام به همه به زودی ادرس جدید ما

    www.night-skin.ir

    اما اینبار روی هاست و یک وب کاملا مستقل منتظر ما باشید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 813
  • کل نظرات : 787
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 3433
  • آی پی امروز : 297
  • آی پی دیروز : 371
  • بازدید امروز : 646
  • باردید دیروز : 3,181
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,124
  • بازدید ماه : 18,009
  • بازدید سال : 89,470
  • بازدید کلی : 3,862,158