loading...
انـ اسکین مرجع قالب های رایگان | کدهای زیباسازی وبلاگ | آموزش های سئو و زبان های برنامه نویسی | ابزارهای وبمستر | سیستم های مدیریت محتوا
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 553 چهارشنبه 04 آبان 1390 نظرات (0)

http://up1.iranblog.com/images/ogtm6icz619xa5aj0qo6.jpg

من بشکنم برنجم فدای تار موهات * مهم تو هی نرنجی * برسي به آرزوهات...

 

*****

دل مو نازكتره ز پرده تورى / تو عزيز دلمى هر چند كه دورى

 

*****

اتل متل هندونه ، لبات درقندونه! آهای عزیز دردونه ، دوست دارم مفهومه !؟

 

*****

آسمونی رو دوست دارم که بارونش فقط واسه شستن غم های تو بباره...

 

*****

 

تنها چيزى كه فروغش به خاموشى نميگرايد، خاطرات خوش به ياد هم بودن است.

 

*****

 

روزها رفت ولی یاد تو کمرنگ نگشت سالها رفت و دل ساده من سنگ نگشت / ذهن من بستر صد خاطره با یاد تو بود / یادت ازصحنه این خاطره کمرنگ نگشت!

 

*****

آهاى حس غرورم آهاى رفيق خوبم
هنوز برات ميميرم اگرچه خيلى دورم

 

*****

گفته اند:جاى گنج در ويرانه هاست، راست گفتند چون وجودت در دل ويران ماست...

 

*****

بلاميسرچيست؟ کلمه ايست که گيلکها به جاى I Love you بکار مىبرند.
پس بلامیسر

 

*****

امروز شوق فردا داريم و حسرت ديروز را.اما امروز زيباتر از ديروز و فرداست.دوستت دارم دوستم بدار شايد ديگر فردايي نباشد..!

 

*****

مهم نیست شیشه قلبم زیر پاهات بشکنه مهم اینه که پاهات زخمی نشه

 

*****

ابريشم سپيد چشمانم
از يادت نخواهم برد
ايمان قلب پريشانم
از يادت نخواهم برد

 

*****

مرا بسپار در يادت
به وقت بارش باران ...
نگاهت گر به آن بالاست و در حال دعا هستی ...
دعايم كن ...
دعایم کن كه من محتاج محتاجم

 

*****

نبایدیه موازسرت کم بشه!حق نداری اخم کنی،همیشه بایدبخندی! اجازه ناراحت شدن نداری! بایدخیلی مواظب خودت باشی! حق مریض شدن نداری! باشه؟ چون من دوستت دارم

 

*****

نميدونم
بدون من ميتونى يا نميتونى
نميدونم
ميدونى يا نميدونى بدون تو
نميتونم

 

*****

دوستى مدل هاى مختلف داره:
از ته دل
ديوانه وار
بى نهايت
بدجور
ناجور
بيشتر از جون
ولى من همه جوره دوستت دارم

 

*****

اتل متل هندونه
لبات در قندونه
آهاى عزيز دردونه
دوستت دارم مفهومه!؟

*****

تو ناخداى عشقى،من ساحلى غريبم/لنگر بزن مسافر،من خاك هر رفيقم...

برچسب ها اس ام اس عاشقانه سری جدید , اس ام اس عاشقانه سری جدید رایگان , اس ام اس عاشقانه سری جدید زیبا , اس ام اس عاشقانه سری جدید قنشگ , اس ام اس عاشقانه سری جدید شیک , اس ام اس عاشقانه سری جدید جالب , اس ام اس عاشقانه سری جدید دیدنی , اس ام اس عاشقانه سری جدید نو , اس ام اس عاشقانه سری جدید تازه , اس ام اس عاشقانه سری جدید قشنگ , اس ام اس های جذاب , اس ام اس های دیدین , دیدنین , اس ام اس های شیک , اس ام اس , smsm , free love smsm , free love sms , SMS , Intersting Love SMS , عاشقانه , تصاویر عاشقانه , اس ام اس های قشنگ و جدید , اس ام اس های عاشقانه و جدید , اس ام اس های دوستانه , دوستانه , اس ام اس عاشقانه انواع اس ام اس عاشقانه اس ام اس دلتنگی اس ام اس عشق اس ام اس دوستانه اس ام اس های عاشقانه عاشقانه شیک جذاب دیدنی نو تازه پیامک عاشقانه اس ام اس های جدید New SMS Love SMS LOVE NEW SMSM , FREE , SMSM FREE NEW SMS SMS NEW LOVER SMS , اس ام اس های عاشقانه سری جدید اس ام اس های دوستانه و عاشقانه , اس ام اس عاشقانه ی جدید - اس ام اس عاشقونه ی ناب - اس ام اس عشقولانه ی قشنگ - اس ام اس عشقی و عاشقی ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
انـ اسکین یک سایتی خدماتی برای وبلاگ نویسان می باشد که سعی در ارائه ی خدمات مطلوب به وبلاگ نویسان را دارد, شما می توانید از قالب های انـ اسکین استفاده نمایید و با عضویت در انجمن وبلاگ نویسان از مباحث آن استفاده نموده و درمورد مشکلات خود بحث کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    ایا مطالب سالهای قبل حذف گردد؟
    آدرس جدید

    سلام به همه به زودی ادرس جدید ما

    www.night-skin.ir

    اما اینبار روی هاست و یک وب کاملا مستقل منتظر ما باشید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 813
  • کل نظرات : 787
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3433
  • آی پی امروز : 290
  • آی پی دیروز : 236
  • بازدید امروز : 1,223
  • باردید دیروز : 715
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 4,294
  • بازدید ماه : 7,896
  • بازدید سال : 61,030
  • بازدید کلی : 3,833,718