loading...
انـ اسکین مرجع قالب های رایگان | کدهای زیباسازی وبلاگ | آموزش های سئو و زبان های برنامه نویسی | ابزارهای وبمستر | سیستم های مدیریت محتوا
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 508 جمعه 08 مهر 1390 نظرات (0)
http://s1.picofile.com/file/7106180000/sm.jpg

 

داشتم با لب تاپ فیلم میدیدم مامانم گفت:فیلم میبینی؟ گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ دارم پیکسلای مانیتورو میشمرم!!! نشست پیشم گفتم توام میخوای فیلم ببینی؟؟ گفت: پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوام ببینم کدوم پیکسلی بقیشو من بشمرم، اون چشای مثه آهوت خسته نشه یه وخت.......!!!

 

***************

بابام از اداره زنگ زده خونه بعد کلی احوال پرسی میگه معین خودتی؟ میگم: پـَـَـ نــه پـَـَــــ به سیستم تلفنباک بانک تجارت خوش آمدید برای پرداخت قبوض شماره 1،برای اطلاع از موجودی حساب شماره 2....گفت زهر مار و قطع کرد. دیدم ظهر عصبانی اومد توی اتاق منم پای پـَـَـ نــه پـَـَــــ بودم گفت اگه یه بار دیگه بگی پـَـَـ نــه پـَـَــــ دیگه تو این خونه نمیخوابی....گفتم یعنی بیرونم میکنی بابا؟ گفت پَـــ ن پَــــ خونه رو عوض میکنم بزغاله ..

 

***************

رفتم به در خانه ی شیخـــی معـــــروف آن کس که توجه شده سویش معطوف مـــن در زدم و کسـی گشــودش آرام دیدم رخ وی چنان که گشتم مشعوف ... گفتــا ز چــــه رو به دیدنم می آیی؟ نامـــم تو شنیده ای ز مردم جایی؟ ./ گفتـــم که شنیده ام ازل را دیـــدی با نقطـــه ی آغاز جهان هم پایـــی ./ گفتا که پسر، جنتــی اَم من زنهار از روز ازل نگشتــــه ام مـن بیـــمار ./ گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ تو شوهرحـوایی دانم که بود فسانه هایــت بسیــار ./ گفتـــا که به یادم آیـــد او حیران بود از تشنگی و گرسنگی بی جان بود ./ گفتــم کــــه به حـــوا تـــو بدادی سیـبی؟ گفتا پـَـَـ نــه پـَـَــــ دسیسه ی شیطان بود ./ گفتم که تو پیش از این جهــان را دیدی؟ گفتا پـَـَـ نــه پـَـَـــــ خـــــدا بُد و خورشیدی ./ گفتم که تو کِی پـَـَـ نــه پـَـَــــ را آموختی؟ گفتـــــا کـــــه به سال دوم خورشیــــدی ./ شاعر : امین

 

****************

رفتم گل فروشی، میگم ببخشید، کاکتوس هم دارید؟ میگه واسه دکور می خواین؟ پـَـــ نــه پـَـــ تو خونمون شتر پرورش می دیم! می خوام یه وقت احساس غربت نکنن، حس کنن خونه خودشونه..

************

 

سرم شکسته بود، رفتم دکتر، دکتره میگه بخیه بزنم؟؟ گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ دوتا کـــوک بزن میرم خونه میدم مـامـانــم با چرخ خیاطـی بدوزه..

 

****************

 

خانومم رفت بخوابه گفت آقا محمد میای بخوابی من و بیدار نکنی! گفتم یعنی آروم بیام ؟ گفت پـَـَـ نــه پـَـَــــ مثل گاو بیا بپر رو تخت! گفتم حالا بی اجازه من میری فیسبوک پدر سوخته ؟ گفت پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوای نامه کتبی ازت بگیرم ؟ ... ...خلاصه دعوامون شد رفتیم دادگاه ،طرف میگه میخواید طلاق بگیرید ؟ با هم گفتیم پـَـَـ نــه پـَـَــــ اومدیم اینجا پایه و اساس زندگیمون و بر اساس آرمان های امام راحل پی ریزی کنیم..! بعد دو تامونو با پس گردنی انداختن بیرون.

 

****************

سوال پرسیده ، یکم مکـث کردم ، میگه داری فکر میکنی ؟!میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ صبر کن داره Load میشــه..

 

*********************

رفتـــم بــه کنـــار دلــبرم با شــادی.... .. گفتـا کـه چـه خوب یاد من افتــادی ...... گفتـم صـنما تــو عشق را استـادی ....! گفتا پـَـَـ نــه پـَـَــــ تو یاد من میدادی !

 

****************

 

تو متـرو به طرف میگم آقا یه اسپری بزنی ثــواب داره ها!! داریم خفه میشیـم،میگــه اسپری خوشبو کننده؟ میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ اسپری تاخیری! که بو عرقت اسلـو موشن دربیـــاد..

 

*******************

 

مامانم تلفن زده میگه زود بیا خونه این مانتو رو بگیر ببر برای مامان‌ بزرگت گفتم کجاست؟خونست؟؟؟ می‌گه پـَـَـ نــه پـَـَــــ گشت ارشاد گرفتتش تو کلانتری محله!

 

****************

 

این ماجرا واقعیست....... امروز رفته بودم بیمارستان واسه سنگ شکنی....دکتر اومد قبلش معالجه کرد .ازم پرسید میشکونیش..آقا من یاد پَـــ نَ پَـــ افتادم....و گفتم : پَـــ نَ پَـــ ....که یهو دکتره زد زیر خنده و خودش گفت پَـــ نَ پَـــ نیگه میداری بزرگ شه معدن سنگ بزنی پولدار شی......

 

***************

 

به دوستم که تازه بچه دار شده می گم حالا اسمشو چی می زاریــد؟می گه اسم بچه رو می گی؟! پـَـَـ نــه پـَـَــــ اسم عمـــلیات 9 ماه پیشِـتون رو می گــم..والاااااا

 

***************

لپ تاپم رو بردم نمایندگیش می گم ضربه خورده کار نمیکنه، یارو میگه ضربه فیزیکی؟!! پـَـَـ نــه پـَـَـــ بی محلی کردم یکم، ضربه روحـــی خورده!!

 

*****************

رفتم حوزه نظام وظیفه به جناب سرهنگ میگم آقا کمیسیون پزشکی ما چی شد؟؟؟میگه برا معافیت؟؟؟!!!! تا گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ...گفت خفه شو این مدارکو بگیر 5روز دیگه اعزامی!!! گفتم یعنی برم خدمت؟؟؟گفت پـَـَـ نــه پـَـَــــ به مدت 18ماه تو فیس بوک برو رو دیوار پـَـَـ نــه پـَـَــــ پست بذار!!!

 

********************

آب خونه قطع شده بود. بعد که وصل شد یه آب زرد از شیر میومد. می پرسه زنگ لوله هاست؟ پــــَ نه پــــــَ سازمان آب واسه عذرخواهی اولش آب پرتقال می فرسته..!

 

********************

داشتيم خيلى شنگول تو خيابون قدم ميزديم كه يهو صداى ترمز شديدى اومدو دوتا پا كه يكى عمودى يكى افقى رو هوا بود... خلاصه ملت جمع شدن بالاسر يارو كه در اين هنگام راننده پياده شد و در كمال خونسردى گفت: آقا چيزيتون شد؟ يارو هم با همون وضع و صورت خونى مالى در حاليكه به سختى نفس ميكشيد گفت: پـَـَـ نــه پـَـَــــ خودمو انداختم زمين از داور پنالتى بگيرم! راننده گفت: نمكدون منظورم اينه كه ميخواى زنگ بزنم اورژانس؟ يارو گفت: پـَـَـ نــه پـَـَــــ زنگ بزن برنامه نود عادل اينا كارشناسى كنن صحنه پنالتى بود يا نه....

 

********************
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
انـ اسکین یک سایتی خدماتی برای وبلاگ نویسان می باشد که سعی در ارائه ی خدمات مطلوب به وبلاگ نویسان را دارد, شما می توانید از قالب های انـ اسکین استفاده نمایید و با عضویت در انجمن وبلاگ نویسان از مباحث آن استفاده نموده و درمورد مشکلات خود بحث کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    ایا مطالب سالهای قبل حذف گردد؟
    آدرس جدید

    سلام به همه به زودی ادرس جدید ما

    www.night-skin.ir

    اما اینبار روی هاست و یک وب کاملا مستقل منتظر ما باشید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 813
  • کل نظرات : 787
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 3433
  • آی پی امروز : 276
  • آی پی دیروز : 236
  • بازدید امروز : 1,074
  • باردید دیروز : 715
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 4,145
  • بازدید ماه : 7,747
  • بازدید سال : 60,881
  • بازدید کلی : 3,833,569