loading...
انـ اسکین مرجع قالب های رایگان | کدهای زیباسازی وبلاگ | آموزش های سئو و زبان های برنامه نویسی | ابزارهای وبمستر | سیستم های مدیریت محتوا
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 426 پنجشنبه 31 شهریور 1390 نظرات (0)

http://s2.picofile.com/file/7143572361/p165.jpg
 

به چشماي خودت قسم
                 ديگه بهت نمي رسم

                                         وصال تو خياليه
                 واي كه دلم چه حاليه

                                          بازياي عروسكي

            آخ كه چه حيف شد كودكي
                                    يه كم برس باز به خودت

           مي خوام بيام تولدت
                                   اونوقتا اينجوري نبود

                                               راهت به اين دوري نبود
             حالا كه عاشقت شدم

         نيستي ديگه مال خودم
                             پاييز چه فصل زرديه

             عاشقيم چه درديه
                        گم شده باز بادبادكم

تو نمي ياي به كمكم ؟
                           مي خوام دستاتو بگيرم

تو بموني من بميرم
                          عاشقي ام نوبتيه

آخ كه چه بد عادتيه
            من نگرانم واسه تو

                                 قبله ي ديگران نشو
             اشكم به اين زلاليه

                                    دل تو از من خاليه
            تو مه عشق تو گمم

                           هلاك يه تبسم
                                       تو شدي مال ديگري

                 چه جور دلت اومد بري

                                                قفلا كه بي كليد شدن
                               چشا به در سفيد شدن

                چه امتحان خوبيه
                            دوريت عجب غروبيه

                                               بارون شديده نازنين
           از تو بعيده نازنين

                              خاطره رو جا نذاري
                      باز من و تنها نذاري

                                   اونوقتا مهمونت بودم
                دنيا رو مديونت بودم

                                  اونقتا مجنونم بودي
كلي پريشونم بودي

                                            قصه حالا عوض شده
صحبت يه تولده

                          قلبت رو دادي به كسي
يه كم واسم دلواپسي

                                   مي ترسي كه من بشكنم
پشت سرت حرف بزنم

                          من مني كه بوسيدمت
تو اون غروب كه ديدمت

                                      تو واسه من ناز مي كني
                  ناز مي كشم باز مي كني ؟

               اين رسمشه نيلوفرم

من كه ازت نمي گذرم
                    ستارمون يادت مي ياد

                         دلواپسم خيلي زياد

فقط تماشا مي كني

                   بعد عشق و حاشا مي كني
مي گي گذشت گذشته ها

                          چه راحتن فشرته ها

سر به سرم كه نذاري
                      بگو يه كم دوسم داري ؟

                    نمي موني من مي مونم
ميري يه روزي مي دونم

                       اولا مهربونترن

اونايي كه همسفرن
                  اشك منم كه جاريه

نگه دار يادگاريه
                       مي سپرمت دست خدا

                                   يه كم دوستم داشتي بيا

 

***************

 

دوبـــــاره بار غم می شیــنه روی شونه های من

همین کــــــــه می شکفی مثه یه گل میون دفترم

                                             دوباره گرمـــــــــی لبات رو بار گونه های مــــــــن

همـــــــــــــین که میری از دلم قرار آخرم میشی

                                       دوباره زخـــــــــــم می خورم دوباره باورم میشی

همیشـــــــــه کم میارمت همیشه کم میارمت

نمیشه که نبارمت

همیشــــــــــــــــــه کم میارمت همیشه کم میارمت

                              نمیشـــــــــــــــــــه که نبارمت

نمیشه که نبارمت

گریه فقط کار منه تو اشکاتو حروم نکن

به واژه ای نمــــــــــــــی رسی این جوری پرس و جو نکن

فاصلـه هـــــــــــــــا ماله منم تو فاصله نگیر ازم

بمون که باورت بشــــــــــــــــــه گریه نمیشه سیر ازم

همیشه کم میارمـــــــــــــــــــت همیشه کم میارمت

نمیشه که نبارمت نمیشه که نبارمت

همیشه کم میارمت همیشه کم میارمت

نمیشه که نبارمت نمیشه که نبارمت

همین که مینویســـــــــــــــــــــم و به واژه میکشم تو رو

دوباره بار غم می شیــــــــــــــــنه روی شونه های من

همین که می شکفی مثه یه گل میون دفترم

دوباره گرمی لبات رو بار گونه های من

همین که مـــــــــــیری از دلم قرار آخرم میشی

دوباره زخم می خـــــــــــــورم دوباره باورم میشی

همیشه کم میارمــــــــــت همیشه کــــــــــم میارمت

نمیشه که نبارمت

همیشه کم میارمت همیشه کم میارمت

نمیشـــــــــــــــه که نبارمت

نمیشــــــــــــــه که نبارمت

 

**************

 

 

نام مرا

      با نام تو تشنه کرده اند

          و رفتنت را

             بر دلم داغ نهاده اند

                دریغ

                   از دریایی که در چشمهایت نشسته است

                       بی آنکه بخواهد

                           آیینه ها را آبی ببیند

                              یادگار ردپای انتظارت آمدنت را دریاب

                                  که تکرار آبی ترین زلال ها

                                      در پیوسته ترین اشتیاق های رسیده ی ابدیت

                                           تو را تداعی می کند

                                               برو به فکر من نباش

                                                   برو به پای من نسوز

                                                       برو به فکر من نباش

                                                           من یه جوری سر میکنم

                                                               زندگی رو با سختیاش........ا

                                                                   با که درددل کنم؟

                                                                       با کسی که پرنده بود برام؟

                                                                          با کسی که اشیانه بود

                                                                             دلم به چه خوش بود

                                                                                 کاشکی  پرنده پر نداشت

                                                                                     از پریدن خبر نداشت

                                                                                         درخت باغ آرزوش

                                                                                            دغدغه تبر نداشت

********

 

 

: منو حالا نوازش کن .... که این فرصت نره از دست ::


:: شاید این اخرین باره .... که این احساسه زیبا هست ::


:: منو حالا نوازش کن .... همین حالا که تب کردم ::


:: اگه لمسم کنی شاید .... به دنیای تو برگردم ::


:: هنورم میشه عاشق بود .... تو باشی کاره سختی نیست ::


:: بدون مزر با من باش .... اگرچه دیگه وقتی نیست ::


:: نبینم این دمه اخر .... تو چشمات غصه میشینه ::


:: همه اشکاتو میبوسم ....میدونم قسمتم اینه ::


::تو از چشمای من خوندی....که از این زندگی خسته ام::


::کنارت اونقدر ارومم....که از مرگ هم نمیترسم::


::تنم سرده ولی انگار....تو دستای تو اتیشه::


::خودت پلکامو میبندی....و این قصه تموم میشه::


::هنوزم میشه عاشق بود....توباشی کاره سختی نیست::


::بدون مرز با من باش....اگرچه دیگه وقتی نیست::


::نبینم این دم اخر....تو چشمات غصه میشینه::


 

::همه اشکتو میبوسم....میدونم قسمتم اینه::

برچسب ها مجموعه اشعار و متن عاشقانه , مجموعه اشعار و متن عاشقانه جدید , مجموعه اشعار و متن عاشقانه رایگان , مجموعه اشعار و متن عاشقانه زیبا , مجموعه اشعار و متن عاشقانه قشنگ , مجموعه اشعار و متن عاشقانه شیک , مجموعه اشعار و متن عاشقانه جالب , مجموعه اشعار و متن عاشقانه دیدنی , مجموعه اشعار و متن عاشقانه خواندنی , اشعار زیبا , شعر زیبای عاشقانه , شعر زیبا , شعر , اشعار , مجموعه اشعار عاشقانه زیبا , مجموعه اشعار عاشقانه زیبا جدید , مجموعه اشعار عاشقانه , مجموعه اشعار عاشقانه جدید , مجموعه اشعار عاشقانه قشنگ , مجموعه اشعار عاشقانه شیک , مجموعه اشعار عاشقانه جذاب , مجموعه اشعار عاشقانه دیدنی , مجموعه اشعار عاشقانه جالب , اشعار عاشقانه , اشعار عاشقانه جدید , اشعار عاشقانه رایگان , اشعار عاشقانه زیبا , اشعار عاشقانه قشنگ , اشعار عاشقانه شیک , اشعار عاشقانه دیدنی , اشعار عاشقانه نو , اشعار عاشقانه تازه , عاشقان ه , عاشقانه , اعشار , اعشار عاشقانه ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
انـ اسکین یک سایتی خدماتی برای وبلاگ نویسان می باشد که سعی در ارائه ی خدمات مطلوب به وبلاگ نویسان را دارد, شما می توانید از قالب های انـ اسکین استفاده نمایید و با عضویت در انجمن وبلاگ نویسان از مباحث آن استفاده نموده و درمورد مشکلات خود بحث کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    ایا مطالب سالهای قبل حذف گردد؟
    آدرس جدید

    سلام به همه به زودی ادرس جدید ما

    www.night-skin.ir

    اما اینبار روی هاست و یک وب کاملا مستقل منتظر ما باشید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 813
  • کل نظرات : 787
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 3433
  • آی پی امروز : 213
  • آی پی دیروز : 236
  • بازدید امروز : 488
  • باردید دیروز : 715
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 3,559
  • بازدید ماه : 7,161
  • بازدید سال : 60,295
  • بازدید کلی : 3,832,983