loading...
انـ اسکین مرجع قالب های رایگان | کدهای زیباسازی وبلاگ | آموزش های سئو و زبان های برنامه نویسی | ابزارهای وبمستر | سیستم های مدیریت محتوا
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 734 شنبه 05 شهریور 1390 نظرات (0)

|:::...WwW.NightSkin.TK...::::|:::...WwW.NightSkin.Sub.Ir...:::|

 

عاقبت خط جاده پایان یافت من رسیده ز ره غبار آلود تشنه بر چشمه ره نبرد و دریغ شهر من گور آرزویم بود

___________________________

تو همان به که نیندیشی من و درد روانسوزم من از درد نیاسایم من از شعله نیفروزم

___________________________

زندگی آیا درون سایه هامان رنگ می گیرد؟ یا که ما خود سایه های سایه های خود هستیم؟

___________________________

گفتم خموش (آری) و همچون نسیم صبح لرزان و بی قرار وزیدم به سوی تو اما تو هیچ بودی و دیدم هنوز هم در سینه هیچ نیست بجز آرزوی تو

___________________________

او شراب بوسه می خواهد ز من من چه گویم قلب پر امید را او به فکر لذت و غافل که من طالبم آن لذت جاوید را

___________________________

عاقبت بند سفر پایم بست می روم ، خنده به لب ، خونین دل می روم از دل من دست بدار ای امید عبث بی حاصل

___________________________

به چشمی خیره شد شاید بیابد نهانگاه امید و آرزو را دریغا ، آن دو چشم آتش افروز به دامان گناه افکند او را

___________________________

چرا امید بر عشقی عبث بست ؟ چرا در بستر آغوش او خفت ؟ چرا راز دل دیوانه اش را به گوش عاشقی بیگانه خو گفت ؟

___________________________

رفتم ، که گم شوم چو یکی قطره اشک گرم در لابلای دامن شبرنگ زندگی رفتم ، که در سیاهی یک گور بی نشان فارغ شوم زکشمکش و جنگ زندگی

___________________________

این چه عشقی است که در دل دارم من از این عشق چه حاصل دارم می گیریزی زمن و در طلبت بازهم کوشش باطل دارم

برچسب ها ارسال اس ام اس , ارسال اس ام اس جدید , اس ام اس بسيار زيبا و عاشقانه جدید 1390 , اس ام اس جدید , اس ام اس جدید بهمن , اس ام اس جدید موبایل , اس ام اس دی , اس ام اس دیماه , اس ام اس روز , اس ام اس عاشقانه , اس ام اس عاشقانه امروز دیماه , اس ام اس عاشقانه امروز شمافروردین ۱۳۹۰ , اس ام اس عاشقانه امروزفروردین ۱۳۹۰ , اس ام اس عاشقانه دی , اس ام اس عاشقانه دیماه , اس ام اس عاشقانه فروردین ۱۳۹۰ , اس ام اس عشقوانه , اس ام اس فروردین ۱۳۹۰ , اس ام اس لاو ۹۰ , اس ام اس لاوفروردین , اس ام اس های عاشقانه , اسام اس , تعجب نکن دارم نماز شکر میخونم چون تورو دارم. , سایت اس ام اس , سایت اس ام اس جدید , مجموعه کامل اس ام اس هایفروردین ۱۳۹۰، مرکز اس ام اس ایرانفروردین ۱۳۹۰ , مسیج جدید , مسیج خیلی جدیدفروردین ۱۳۹۰ , مسیج دی ماه , منبع:، , پیامک امروز , پیامک امروز عاشقانه , پیامک برای معشوق , پیامک جدید , پیامک جدید بهمن ماه , پیامک جدید فروردین ۱۳۹۰ , پیامک زیبای عاشقانه , پیامک عاشقانه , پیامک عاشقانه احساس فروردین ۱۳۹۰sms عاشقانه , ۱۳۹۰ , اس ام اس بسیار زیبا و عاشقانه جدید ۱۳۹۰ , اس ام اس بسیار زیبا و عاشقانه جدید ۱۳۹۰ رایگان , اس ام اس بسیار زیبا و عاشقانه جدید ۱۳۹۰ زیبا , اس ام اس بسیار زیبا و عاشقانه جدید ۱۳۹۰ قشنگ , اس ام اس بسیار زیبا و عاشقانه جدید ۱۳۹۰ عالی , اس ام اس بسیار زیبا و عاشقانه جدید ۱۳۹۰ شیک , اس ام اس بسیار زیبا و عاشقانه جدید ۱۳۹۰ دیدنی , اس ام اس بسیار زیبا و عاشقانه جدید ۱۳۹۰ جذاب , اس ام اس بسیار زیبا و عاشقانه جدید ۱۳۹۰ نو , اس ام اس بسیار زیبا و عاشقانه جدید ۱۳۹۰ تازه , تعداد بازدید : 0 , سری 1 , اس ام اس عاشقانه سری 1 , اس ام اس عاشقانه از فروغ فرخ زاد , اس ام اس موبايل , اس ام اس هاي عاشقانه , اس ام اس هاي عاشقانه از فروغ فرخ زاد , فروغ فرخ زاد ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
انـ اسکین یک سایتی خدماتی برای وبلاگ نویسان می باشد که سعی در ارائه ی خدمات مطلوب به وبلاگ نویسان را دارد, شما می توانید از قالب های انـ اسکین استفاده نمایید و با عضویت در انجمن وبلاگ نویسان از مباحث آن استفاده نموده و درمورد مشکلات خود بحث کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    ایا مطالب سالهای قبل حذف گردد؟
    آدرس جدید

    سلام به همه به زودی ادرس جدید ما

    www.night-skin.ir

    اما اینبار روی هاست و یک وب کاملا مستقل منتظر ما باشید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 813
  • کل نظرات : 787
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 3433
  • آی پی امروز : 287
  • آی پی دیروز : 307
  • بازدید امروز : 590
  • باردید دیروز : 1,422
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 5,083
  • بازدید ماه : 8,685
  • بازدید سال : 61,819
  • بازدید کلی : 3,834,507