loading...
انـ اسکین مرجع قالب های رایگان | کدهای زیباسازی وبلاگ | آموزش های سئو و زبان های برنامه نویسی | ابزارهای وبمستر | سیستم های مدیریت محتوا
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 352 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)
بهینه سازی, قالب, کیورد, تصویر, meta, keywords, key, words


Meta Keywords که اول بوجود آمد ،کار را برای موتورهای جستجو راحت کرد و مورد استقبال بسیاری از وبمسترها قرار گرفت، اما پس از چندی اوضاع به این صورت پیش نرفت و عده ای با گذاشتن کیورد‌های نامربوط و زیاد توانستند تا بازدید زیادی از سوی موتورهای جستجو دریافت کنند!

Admin بازدید : 552 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (1)
دلایل کاهش بازدید سایت و ورودی گوگل

 چند ماهی است بازدید بسیاری از سایت ها و ورودی گوگل در ایران کاهش پیدا کرده هست یا ایندکس سایت ها در گوگل هر روز در نوسان هست و یا مطالب دیرتر از همیشه در گوگل ایندکس می شود ( گاهی سایتی که در چند ثانیه مطالبش در صفحه اول و دوم گوگل قرار می گرفت چند روز زمان می برد تا مطالبش در گوگل ایندکس شود) و خیلی از مشکلات که دست به دست هم داده تا سایت شما و من در گوگل مورد بی مهری قرار بگیرد
بهتره بریم و مشکلاتی که باعث بروز این مشکل شده  رو بررسی کنیم. مطمئنا شما هم یک و یا چند مشکل از مشکلات مطرح شده را در سایت خود دارید و از ان بی اطلاع هستید، خب پس اول مشکل رو شناسایی می کنیم و در آخر بهترین راه حل رو ارایه کنیم

ادمه مطلب را کلیک کنید..

Michael-S بازدید : 819 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)

سلام .

امروزه با بالا رفتن تعداد وبلاگ ها و سایت ها که منجر به شایع شدن قضیه ی کپی پیست کردن از روی دیگر سایت ها و وبلاگ ها شده است باعث ایجاد الزام به دانش بالا در این زمینه برای دارا بودن یک سایت یا وبلاگ پر بازدید است.

تکرار می کنم که این مطلب به صورت اختصاصی از سایت ان اسکین می باشد و هرگونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز است.

برای داشتن یک سایت و یا وبلاگ پربازدید باید از الگوریتم های های موتور جست و جوی گوگل به خوبی استفاده کرد و دانش بروزی در این باره داشت.
موتور جست وججوی گوگل با بیشترین بازدید در بین موتور های جست وجو این نکته را به م ایاد اور می شود که باید سایت ها و وبلاگ های خود را بر اساس این موتور جستوجو تنظیم کرد تا بهترین وبیشترین بهرهبرداری و سود را ببریم.

در ادامه ی مطلب به شرح قسمتی از این الگوریتم ها و را ه کارهای مناسب می پردازیم.

با ما همراه باشید ....

Admin بازدید : 525 جمعه 30 تیر 1391 نظرات (2)

یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت یک سایت، سرعت باز شدن صفحات آن است. گوگل سال گذشته اعلام کرد که یکی از مهم‌ترین عوامل تصمیم گیری برای نتایج جستجو سرعت باز شدن صفحات سایت است. به غیر از نتایج سایت در موتور های جستجو این موضوع خیلی مهم است که سایت با سرعت بسیار خوبی برای کاربران سایت شما باز شود. اگر کاربر در هنگام بازدید از سایت شما با کندی سایت مواجه شود حتماً سایت را ترک می‌کند.
اما سؤال این جاست چگونه سرعت باز شدن صفحات سایت را افزایش دهیم؟

افزایش سرعت باز شدن صفحات سایت

سرعت باز شدن سایت به چندین عامل مهم بستگی دارد. که در ادامه مطلب به انها اشاره میدهیم...
Admin بازدید : 435 شنبه 17 تیر 1391 نظرات (0)

قسمت نظرات در هر وبلاگی کمک بزرگی است به وبلاگ نویسان به این خاطر که از این طریق می توانند نظرهای خوانندگان سایت یا وبلاگ خود را بدانند و بهترین راه کار برای افزایش ترافیک بازدید کننده و موفقیت وبلاگ خود را پیدا کنند. البته وجود نظرهای منفی نیز همیشه در وبلاگ ها طبیعی است که می تواند انرژی منفی و ناامید کننده ای را به وبلاگ نویسان و وبمسترها وارد کند. در این نوشته از انـ اسکین به چگونگی برخورد با اینگونه نظرها از طرف بازدید کنندگان می پردازیم.

نظر منفی وبلاگ

Admin بازدید : 434 شنبه 17 تیر 1391 نظرات (0)
یکی از مواردی که می تواند نوشته های سایت یا وبلاگ ما را خیلی جالب تر و زنده تر نمایش دهد وجود عکس ها و تصاویری است که البته در انتخاب آن ها نیز از لحاظ قانون کپی رایت باید دقت کافی را داشته باشیم. اما حتماً نیازی نیست که شما برای تک تک نوشته های وبلاگ خود عکس برداری کنید و ممکن است شما چیزی ار عکاسی و ترفندهای آن ندانید. در این نوشته از تورتک با چند سرویس رایگان آشنا می شویم که می توانید از آن ها برای یافتن تصاویر رایگانی که می توانید بدون هیپ محدودیتی از آن ها در نوشته های سایت خود استفاده کنید.آدامه مطلب را کلیک کنید..
Admin بازدید : 698 جمعه 22 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
در نگاه اول وب سایت و وبلاگ شبیه هم به نظر می رسند، اما دقیق تر که می شویم تفاوت های زیادی را بین این دو می بینیم. وب سایت » جایگاهی در اینترنت است که در آن می توان اطلاعاتی را در مورد سازمانها، شرکت ها و افراد بدست آورد. وبلاگ» وب سایت پویایی است که متعلق به شخص یا اشخاصی است و در برگیرنده اطلاعاتی راجع به موضوع یا موضوعات گوناگون است». پذیرفتن این تعریف ها می تواند شروعی برای مقایسه این دو باشد؛ بدین منظور، ابتدا به مشابهت ها و سپس به تفاوتها می پردازم.

ادامه مطلب را کلیک کنید...
Admin بازدید : 697 یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

اکثر ما طراحان وب تلاش بسیاری در فراگیری راه های افزایش رتبه گوگل و الکسا داریم و سعی میکنیم راه هایی را بیاموزیم  که به ما کمک میکند وبسایت خود را آماده ورود روبات های ذخیره کننده موتور های جست وجو کنیم تا مبادا بخشی از سایتمان از نظر آنها مخفی بماند و در جست و جو ها خودش را نشان ندهید ، اما کمتر کسی را میبینیم که به فکر نباید ها در seo باشد . کارهایی که ما نباید انجام دهیم تا سایت ما مورد پسند موتور های جست و جو و حتی کاربران ما واقع شود . در ادامه مطلب به ۲۹ مورد آن اشاره میکنم که پیشنهاد میکنم آنها را اصلا دست کم نگیرید …


seo
Admin بازدید : 1097 دوشنبه 04 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

سایت Alexa.com (الکسا) یکی از سایت های فرعی Amazon.com است و وب سایتی است که اطلاعاتی را درباره درجه میزان بازدید (ترافیک) وب سایت ها ارائه می کند. رتبه الکسا با توجه به تعداد افرادی که بوسیله نوار ابزار الکسا ( Alexa Toolbar ) یک وب سایت را مشاهده می کنند اندازه گیری می شود.

 

 

در این مقاله ، من اهمیت رتبه الکسا را بررسی خواهم کرد. نهایتا 20 راه و استراتژی وسیع رو ارائه کرده ام که شما می‌توانید بوسیله آن ها رتبه الکسای خود را بطور چشمگیری بهبود ببخشید ادامه مطلب را کلیک کنید...

Admin بازدید : 803 یکشنبه 03 اردیبهشت 1391 نظرات (2)

بسیار از دوستانم از من میپرسند که من یه سایت یا وبلاگ ایجاد کردیم ولی هیچ نظر نمیدهند من هم این سوال را در نظر گرفته برای شما دوستان بعضی از راه های حل را پیشنهاد میکنم.
همه ی ما میدانیم که نظرات به یک سایت اعتبار و ارزش می‌بخشد ، نظرات به شما کمک می‌کنند تا بدانید دیگر افراد درباره پست‌های شما چه فکر می‌کنند ، میتوانید از نظرات درون وبلاگتان ایده بگیرید و نظرات حس بدی که درباره مطالب خود (احتمالا)دارید را از بین میبرند. جمع آوری نظرات کار مشکلی است چون باید بازدید کننده ای که به وبسایت شما سر میزند را به نوشتن نظر خود ترغیب کنید. در ادامه به شش دلیل این که چرا یک نظر هم در سایت شما نوشته نمیشود ، می‌پردازم.

Admin بازدید : 1018 سه شنبه 08 فروردین 1391 نظرات (1)
در این پست نکاتی در رابطه با ساخت بهتر وبلاگ در  سیستم های وبلاگدهی برای شما دوستان عزیز قرار دادیم.
نکاتی که با رعایت انها میتونید بازدید وبلاگتان را چند برابر کنید.
امیدوارم این پست مفید واقع شود.

 

 

Admin بازدید : 817 یکشنبه 06 فروردین 1391 نظرات (2)

 

آیا فکر می‌کنید که سایت شما بدون بازدید کننده زنده خواهد ماند ؟ خوانندگان مثل مواد معدنی برای بدن ، برای وبسایت‌ها هستند . بدن شما بدون غذا خواهد مرد و وبسایت شما هم بدون بازدید کننده! ادامه مطلب را کلیک کنید..

تعداد صفحات : 5

درباره ما
انـ اسکین یک سایتی خدماتی برای وبلاگ نویسان می باشد که سعی در ارائه ی خدمات مطلوب به وبلاگ نویسان را دارد, شما می توانید از قالب های انـ اسکین استفاده نمایید و با عضویت در انجمن وبلاگ نویسان از مباحث آن استفاده نموده و درمورد مشکلات خود بحث کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    ایا مطالب سالهای قبل حذف گردد؟
    آدرس جدید

    سلام به همه به زودی ادرس جدید ما

    www.night-skin.ir

    اما اینبار روی هاست و یک وب کاملا مستقل منتظر ما باشید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 813
  • کل نظرات : 787
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 3433
  • آی پی امروز : 147
  • آی پی دیروز : 128
  • بازدید امروز : 190
  • باردید دیروز : 187
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,826
  • بازدید ماه : 1,292
  • بازدید سال : 54,426
  • بازدید کلی : 3,827,114