loading...
انـ اسکین مرجع قالب های رایگان | کدهای زیباسازی وبلاگ | آموزش های سئو و زبان های برنامه نویسی | ابزارهای وبمستر | سیستم های مدیریت محتوا
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 2460 دوشنبه 04 مهر 1390 نظرات (3)
هک، موضوعی که دغدغه ی شرکت ها و وب نویسان است.روز به روز راه های تازه ای برای هک درست می شودو در مقابل نیز راه های محافظت و امنیت بیشتر می شوند. هک موضوع ساده ای نیست ونیازمند آموزش و مهارت است.شاید شما خواسته باشید که وبلاگی را هک کنید امّا توانایی هک آن را نداشته باشید در اینصورت نگران نباشید ما کتابی را به شما معرفی می کنیم که در آن همه ی راه های هک وبلاگ موجود هست.
منابع کتاب گروه های معروف هک وامنیت جهانی هستند که توسط آقای سامان سیفی جمع آوری شده اند.


دانلود در ادامه مطلب(کتاب با پسوند pdf است)

Admin بازدید : 562 دوشنبه 04 مهر 1390 نظرات (2)

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که وب سایت شما مورد هجوم بی سابقه وبلاگ نویس نما ها و وب سایت تارنما ها در آمده است. آنهایی که از وب سایت داری و وبلاگ داری چیزی غیر از کپی و پیست بلد نیستند.عکسی که میتوانید در سایت دزدان به نمایش بگذارید.

متاسفانه این دسته از افراد به راحتی با یک کپی همه سورس شما را کپی می کنند و به راحتی آن را در وب سایت خود پیست می کنند. حتی زحمت آن را به خود نمی دهند که عکس ها و تصاویر و صوت و تصویر را در هاست خود آپلود کنند و از آنجا به نمایش بگذارند.

در نتیجه هربار که مطلب شما در وب سایت آنها به نمایش در می آید و با نام آنها منتظر می شود در واقع از پهنای باند شما نیز دزدیده می شود.

چرا که عکس ها و فایل های دیگر در واقع دارد از روی سرور شما لود می شود. خوب کپی آنها نه تنها سود و بیننده ای برای شما ندارد که هیچ از پهنای باند ماهیانه شما نیز کاسته می شود.

برای اینکه بتوانید حال اینگونه افراد را بگیرید و فقط اجازه دهید که عکس ها و فیلم ها و فایل های شما فقط از طریق صفحات شما لود شوند بایستی که از سرورهایی که مجهز به آپاچی باشند استفاده کنید.




برای نظر دادن لطفا به ادامه مطلب بروید.....


Admin بازدید : 564 دوشنبه 04 مهر 1390 نظرات (0)

امروزه تمامی دارندگان وب سایت ها و وب مسترها در تلاش هستند تا بازدید کننده بیشتری را نسبت به دیگر وب سایت ها برای بازدید از صفحات خود جذب کنند. برای جمع آوری بازدید کننده بیشتر می توان از روش های مختلفی همانند تبلیغات در وب سایت های پربازدید و یا استفاده از روش های بهینه سازی موتورها جستجو استفاده نمود. بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر اینترنتی که به SEO معروف است ( Search Engine Optimization ) به روش هایی گفته می شود که در آن ها بر روی صفحات وب بر روی بسیاری از قسمت ها تمرکز می شود و به گونه ای در صفحات تغییرات انجام می شود در تا در هنگام جستجوی یک عبارت مرتبط با وب سایت کاربر در اینترنت در نتایج جستجو لینک سایت کاربر در رده های بالاتر قرار گیرد.

Ranking Toolbox نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن دارندگان وب سایت ها می توانند رتبه سایت خود را در لیست موتورهای جستجوی مختلف بهبود ببخشند. به کمک ابزارهای موجود در این نرم افزار و بهینه سازی صفحات مختلف وب سایت کاربر و هماهنگ سازی هرچه بیشتر این صفحات با موتورهای جستجو ، می توان رتبه وب سایت را تا حد بالا و محسوسی افزایش داد. این نرم افزار محصولی ار شرکت AceBIT GmbH می باشد.

http://www.share724.com/p30images/Ranking%20Toolbox.jpg

برخی از ویژگی های موجود در این نرم افزار :

- دستیابی به رتبه بالا در موتورهای جستجو

- تعیین رتبه دقیق وب سایت

- بهینه سازی کدهای HTML صفحات

- آنالیز موتورهای جستجو به منظور تعیین معیارها رتبه بندی برای وب سایت شما

- دارای ابزار تهیه گزارش و آمار به صورت دقیق

- دارای ابزار wizard برای یافتن کلمات کلیدی مناسب

و …


برای نظر دادن لطفا به ادامه مطلب بروید.....



Admin بازدید : 819 دوشنبه 04 مهر 1390 نظرات (1)

قرار دادن نظرات درانتهای مطالب در میهن بلاگ ،لوگو میهن بلاگ،میهن بلاگ، نشان میهن بلاگسلام خدمت بازدید کنندگان محترم
بعد از درخواست یکی از دوستان در قسمت نظرات این مطلب رو گذاشتم امید وارم به دردتون بخوره خیلی ها لازمش دارند.

شاید خیلی از شما ها تویه سایت های مختلف نظر داده باشین و دوست داشته باشید که بشه در وبلاگتون هم مثل اون ها نظر داد یعنی نظرات پایین مطلب باشه نه اینکه در یک صفحه ی جدید بازبشه
امروز من یک به شما معرفی میکنم که همین کار رو برای بلاگفای های عزیز انجام میده به اینصورت که شما با قرار دادن این کد در وبلاگتون به کاربر این امکان رو میدید که در پایان هر پست در صفحه ی همان پست(نه در صفحه ی اصلی وبلاگ)نظر خودشو ارسال کنه بهتره برای اینکه بهتر با این کد اشنا بشین یک بار ازش استفاده کنید تا متوجه توضیحات بنده بشین برای قرار دادن این کد در وبلاگ های بلاگفا از توضیحات زیر کمک بگیرید.
سیستم وبلاگ دهی میهن بلاگ به نظر من در حال حاضر بهترین سیستم وبلاگ دهی در ایران به حساب میاد. امکانات بی‌نظیری که هر روز در حال افزایش است! اما هر وقت تیم مدیریت (که اسمشون نمیگند! ولی ما میدونیم که کی هستند!) یک سیستم جدید رو معرفی می کنند تعداد زیادی از کاربران در خواست قرار گرفتن بخش نظرات در انتهای مطلب رو می‌کنند. این یکی از مشکلات وبلاگ‌های میهن بلاگ است.


برای نظر دادن لطفا به ادامه مطلب بروید.....



Admin بازدید : 581 یکشنبه 03 مهر 1390 نظرات (0)

http://childcareriches.com/wp-content/uploads/2011/01/pen_paper_icon.jpg


روی یک لینک کلیک می کنید . منتظرید تا صفحه وبلاگی باز شود . ۱۰ ثانیه ، ۲۰ ثانیه ، یک دقیقه ، دو دقیقه ….خلاصه بالاخره باز می شود ، اما در کمتر از زمانیکه صبر کردید باز شود آن را می بندید . چرا ؟ ببینیم چرا بعضی از وبلاگ ها یکبار مصرفند ؟

برای نظر دادن لطفا به ادامه مطلب بروید.....


Admin بازدید : 525 یکشنبه 03 مهر 1390 نظرات (1)

http://www.imaging-resource.com/PRODS/AA200/ZBEAUTY-LG.JPG


این آموزش شاید بیشتر به درد افرادی بخورد که وبلاگ یا سایت گالری تصاویر داشته باشند و تمایل دارند تصاویرشان در صفحات اولیه موتورهای جستجو دیده شود و افراد بیشتری را بدین طریق به سایت خود جذب کنند ، چرا که قصد داریم نحوه یافتن تصاویر مورد استفاده شما در موتورهای جستجو را شرح دهیم.


برای نظر دادن لطفا به ادامه مطلب بروید.....



Admin بازدید : 643 یکشنبه 03 مهر 1390 نظرات (0)
http://up6.iranblog.com/images/zrnwt2vur6k8c76mluhr.jpg


دوستان بسیار زیادی می‌پرسند که چطور می‌شود پیج رنک خود را افزایش داد و در صفحات اول نتایج جستجو در سایت هایی مثل گوگل و یاهو ، سایت یا وبلاگ خود را مشاهده کرد.در این بخش ۵ نکته مهم را یادآوری می کنیم.
حتما شما می‌دانید که پیج رنک چیست؟


برای نظر دادن لطفا به ادامه مطلب بروید.....


Admin بازدید : 542 یکشنبه 03 مهر 1390 نظرات (0)

http://web-marketing.masternewmedia.org/rsstop55-best-blog-directory-and-rss-submission-sites/Images/url_to_submit_my_site_sites_websites_submission_rss_directories_list_id32484201_size475.jpg

ممکن است شما هم اصطلاح “فید RSS” یا “خوراک RSS” و یا سایر اینها به گوشتان خورده باشد و از آن سر در نیاورده باشید. شاید هم دنبال آن گشتید ولی به نتیجه نرسیده اید. باور کنید پس از استفاده از RSS هرگز نمیتوانید آن را ترک کنید.


برای نظر دادن لطفا به ادامه مطلب بروید.....


Admin بازدید : 568 یکشنبه 03 مهر 1390 نظرات (0)

http://drscavanaugh.org/ebooks/libraries/bookshelf.jpg


معمولا در اینترنت منابع جامع کمی به زبان فارسی برای کدنویسی قالب سایت و طراحی صفحات وب یافت می شود. از آنجا که اکثر وبلاگ نویسان و طراحان مبتدی وب بسیار نیاز دارند با دستورات و نحوه کدنویسی صفحات وب آشنا شوند در این مطلب به معرفی چند سایت کاربردی می پردازیم.


برای نظر دادن لطفا به ادامه مطلب بروید.....


Admin بازدید : 509 یکشنبه 03 مهر 1390 نظرات (0)

مدت ها بود قصد ارائه مطلبی داشتیم که اطلاعات موثر و مختصری پیرامون سیستم های وبلاگ و وضعیت آنها و مقایسه امکانات و دیگر مسایل مرتبط را برای اهالی وبلاگ نویس منتشر کنیم. این مطلب تنها شامل بررسی وضعیت سرویس های وبلاگ رایج و پر مخاطب بطور مختصر می باشد.

http://up6.iranblog.com/images/vwyyuh4umtnzfpv286.jpg


برای نظر دادن لطفا به ادامه مطلب بروید.....



Admin بازدید : 1404 شنبه 02 مهر 1390 نظرات (0)

درباره قالب امروز یکی از قالب های شیکی در استایل وردپرس را برای شما آماده کردم که کمی این قالب ماجرا داشت این قالب برای وبلاگ های فیلم ، موزیک ، و حتی خبری و دانلود قابل استفاده است لازم به ذکر است

این قالب دارای امکانات جی کئوری نیز می باشد و منوهای کشویی و اسلاید شو و … امیدوارم لحظات خوشی را با آن سپری کنید


http://upnightskin1.persiangig.com/document/%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A8%20%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%85%DB%8C%D9%87%D9%86%20%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF/GameLand%20%5Bwww.nightskin.tk%5D%20.png

برای نظر دادن لطفا به ادامه مطلب بروید.....



تعداد صفحات : 68

درباره ما
انـ اسکین یک سایتی خدماتی برای وبلاگ نویسان می باشد که سعی در ارائه ی خدمات مطلوب به وبلاگ نویسان را دارد, شما می توانید از قالب های انـ اسکین استفاده نمایید و با عضویت در انجمن وبلاگ نویسان از مباحث آن استفاده نموده و درمورد مشکلات خود بحث کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    ایا مطالب سالهای قبل حذف گردد؟
    آدرس جدید

    سلام به همه به زودی ادرس جدید ما

    www.night-skin.ir

    اما اینبار روی هاست و یک وب کاملا مستقل منتظر ما باشید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 813
  • کل نظرات : 787
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3433
  • آی پی امروز : 293
  • آی پی دیروز : 307
  • بازدید امروز : 612
  • باردید دیروز : 1,422
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 5,105
  • بازدید ماه : 8,707
  • بازدید سال : 61,841
  • بازدید کلی : 3,834,529